Correct analyses ensure stability.

Do you know the importance of business analysis to your business and the true meaning of analytics and how they help your business?

Analysing information is as essential to launching a business, company or product and planning strategies as it is for developing and maintaining an established service or business.

Analyses allow you to make the right business decisions, but analyses are not always just numbers!

Importance of Analyses

ROI is a measure of how effective an investment or business is. The value of a company and business is determined by, for example, it describes the value of a business, its benefits, and its revenue growth.

Only by analysing individual components, it will create efficiency and reduce costs. However, companies may not always focus on their organization as a whole. They can only focus on their manufacturing costs and, for example, ignore other business costs. Therefore, in an optimal situation, companies should concentrate on the total cost of doing business.

Analyses are needed to improve, speed up and facilitate the quality of decision making. Sufficient information and data allow for proper analysis.

Analyses thus facilitate decision-making, but the process itself can also be analysed and developed. Analysing the decision-making process of organizations improves the quality of decision making. Otherwise, decisions may be based on prejudices or just “we have always done like this” decisions.

Analyse affecting business continuity include impact of market situations and conditions; analysis of stakeholder causation and own organization; and identification of various risks.

Analysis in Business Development

Analysis in Business Development Pajakon Ltd.
Analysis in Business Development Pajakon Ltd.

Define, Measure, Analyze, Improve, Control – recognizes the importance of analytics in overall business development.

At the same time, the chart also illustrates the organizational structure of the company where each component and factor is relevant.

Käytämme evästeitä, jotta voimme antaa sinulle parhaan kokemuksen sivuillamme. Jos jatkat tämän sivuston käyttöä, hyväksyt niiden käytön. View more
Cookies settings
Hyväksy
Kieltäydy
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Päivitetty 11.11.2019

Evästeet

Käytämme evästeitä, jotta voimme antaa sinulle parhaan kokemuksen sivuillamme. Jos jatkat tämän sivuston käyttöä, oletamme että hyväksyt niiden käytön. Halutessasi löydät lisätietoa evästeistä Viestintäviraston sivuilta.

REKISTERIN PITÄJÄ

Pajakon OY Satakunnankatu 28 33210 Tampere

YHTEYSHENKILÖ

Tietosuojavastaava Pasi Järvilehto, toimitusjohtaja Pajakon OY Puh. +358 500 730 922 pasi.jarvilehto@pajakon.fi

REKISTERÖIDYT

Pajakon OY:n asiakasrekisterissä ovat kaikki sinne itse tietonsa antaneet ja ylläpitäjän sinne lisäämät asiakkuudet. Pajakon Oy ylläpitää rekisteriä asiakkaista ja potentiaalisista asiakkaista omassa tietojärjestelmässään.

HENKILÖTIETOJEN KÄYTTÖTARKOITUS

Asiakasrekisterissä olevia tietoja käytetään asiakassuhteen hoitamiseen, palveluistamme kertomiseen ja palvelun virhetilanteiden selvittämiseen.

REKISTERIIN TALLENETTAVAT HENKILÖTIEDOT

Asiakasrekisteri sisältää seuraavat tiedot:
  • nimi
  • osoite (koti tai yrityksen)
  • sähköposti
  • puhelinnumero
  • toimiala
  • laskutustiedot

REKISTERÖIDYN OIKEUDET

Rekisteröidyllä on oikeus tietää hänestä tallennettuja tietoja. Tietoja koskevat pyynnöt tulee tehdä osoitteeseen info@pajakon.fi Tarkastusoikeus Rekisteröity voi tarkistaa tallentamamme henkilötiedot. Oikeus tietojen oikaisemiseen Rekisteröity voi pyytää oikaisemaan häntä koskevat virheelliset tai puutteelliset tiedot. Vastustamisoikeus Rekisteröity voi vastustaa henkilötietojen käsittelyä, mikäli kokee, että henkilötietoja on käsitelty lainvastaisesti. Suoramarkkinointikielto Rekisteröidyllä on oikeus kieltää tietojen käyttäminen suoramarkkinointiin. Poisto-oikeus Rekisteröidyllä on oikeus pyytää tietojen poistamista, jos tietojen käsittely ei ole tarpeen. Käsittelemme poistopyynnön, jonka jälkeen joko poistamme tiedot tai ilmoitamme perustellun syyn, miksi tietoja ei voida poistaa. Rekisterinpitäjällä voi olla lakisääteinen tai muu oikeus olla poistamatta pyydettyä tietoa. Rekisterinpitäjällä on velvollisuus säilyttää kirjanpitoaineisto Kirjanpitolaissa (luku 2, 10 §) määritellyn ajan (10 vuotta) mukaisesti. Tämän vuoksi kirjanpitoon liittyvää aineistoa ei voida poistaa ennen määräajan umpeutumista. Suostumuksen peruuttaminen Jos rekisteröityä koskeva henkilötietojen käsittely perustuu ainoastaan suostumukseen, eikä esim. asiakkuuteen tai jäsenyyteen, voi rekisteröity peruuttaa suostumuksen. Rekisteröity voi valittaa päätöksestä tietosuojavaltuutetulle ja valitusoikeus Rekisteröidyllä on oikeus vaatia, että rajoitamme kiistanalaisten tietojen käsittelyä siksi aikaa, kunnes asia saadaan ratkaistua. Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojavaltuutetulle kantelu, jos hän kokee, että rikomme henkilötietoja käsitellessämme voimassa olevaa tietosuojalainsäädäntöä. Tietosuojavaltuutetun yhteystiedot:  www.tietosuoja.fi/fi/index/yhteystiedot.html

SÄÄNNÖNMUKAISET TIETOLÄHTEET

Asiakastiedot saadaan säännönmukaisesti:
  • asiakkaalta itseltään, asiakassuhteen syntyessä
  • asiakkaalta itseltään, yhteydenottolomakkeen kautta
  • markkinointia varten yritysten omilta verkkosivustoilta ja niitä laillisesti keräävät tahot
  • yritysten sähköpostitse tapahtuneen markkinoinnin ja muun viestinnän kautta

SÄÄNNÖNMUKAISET TIETOJEN LUOVUTUKSET

Tietoja ei pääsääntöisesti luovuteta markkinointitarkoituksiin Pajakon Oy:n ulkopuolelle. Luovutamme tietoja vain asiakkaan luvalla tai pyynnöstä yhteistyökumppaneillemme esimerkiksi yhteydenottoa varten.

KÄSITTELYN KESTO

Henkilötietoja käsitellään pääsääntöisesti niin kauan, kuin asiakkuus on voimassa.

HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELIJÄT

Rekisterinpitäjä ja tämän työntekijät käsittelevät henkilötietoja.

Etusivulle >

Tampereella 11.11.2019 Pasi Järvilehto, toimitusjohtaja Pajakon OY
Save settings
Cookies settings