Pajakon

Mikä on viestisi ja mitä se kertoo yrityksestäsi ja palveluistasi.

Tehokkaan viestinnän avulla eliminoit kysymyksiä. Digitaalisessa maailmassa tulokset ovat mitattavissa ja analysoitavissa tehokkaasti.

Mikä on yrityksesi viesti digitaalisesti, onko se selkeä ja tunnistatko oman kohdeyleisösi?

Tunnista yleisösi, kehitä viestintääsi ja rakenna brändiäsi!

Herättääkö nettisivunne mielenkiinnon vai ovatko sivunne vain kylmä käyntikortti tai 10-osainen tietosanakirja?

Mikä on viestisi ja mitä se kertoo yrityksestäsi ja palveluistasi potentiaalisille asiakkaallesi -tai mitä ja miten kilpailijasi viestii visioistaan ja palveluistaan? 

Tutkitaan ja analysoidaan sinun sekä kilpailijoittesi nettisivut. Ajantasainen tieto yleisistä trendeistä ja kilpailijoista auttaa parantamaan viestintääsi yksinkertaisin päivityksin!

image_top_tutkimukset_05

Jokainen yritys ja sen viestintä ovat yksilöllisiä.

Kaikessa digitaalisessa viestinnässä tulee ottaa huomioon mm. toimiala, kohdeyleisö ja kohdeyleisön ikä. Viestintätapa ei ole identtistä yrityksille ja esimerkiksi julkishallinolle. Tietyt viestinnän periaatteet ja lainalaisuudet ovat olemassa, mutta jokainen liiketoiminta, yritys ja sen viestintä ovat yksilöllisiä.

Viestintästrategiat ovat kampanjatyyppejä ja markkinointiratkaisuja, jotka ajavat kohti tavoitetta tukevaa tavoitetta niille soveltuvilla alustoille.

Mikä on yrityksellesi tärkein sosiaalisen median kanava ja miten kilpailijasi viestivät ja rakentavat brändia sosiaalisessa mediassa? Erilaiset sosiaalisen median alustat ovat yrityksille tärkeitä, mutta tunnistatko itsellesi niistä tärkeimmän ja vähäpätöisimmän -johon mahdollisesti käytät kallisarvoista aikaasi ja budjettiasi?

Sanonta”Sisältö on kuningas” on edelleen paikkaansapitävä, mutta nykyajan kiireinen elämä on tuonut sisällön vierelle mobiilialustan toimivuuden. Antamasi karisma ja viesti sekä mobiilikäyttöliittymäsi suorituskyky ovat tärkeässä roolissa potentiaalisten asiakkaiden houkuttelemisessa.

"Kasvu ja menestys ei ole koskaan sattumanvaraista; se on seurausta voimista, jotka toimivat yhdessä."

James Cash Penney, perustaja JCPenney